Gelombang Rakyat

Muhyiddin Lebih Baik Dari Pak Lah & Najib Untuk PM - Harap Jaga Hati Rakyat Bermula Di Kuala Terengganu

Lebih baik jika Abdullah Ahmad Badawi bersara awal, seawal 9 Mac 2008.

Pada 9 Mac 2009 lebih baik Mohd Najib Abdul Razak bukan penggantinya.

Sementara menunggu Anwar Ibrahim, atau lain-lain pemimpin dalam Pakatan Rakyat, dan dengan ketiadaan Tengku Razaliegh Hamzah, tidak mungkin Mahathir Mohamad mahu kembali, dan ketiadaan satupun pemimpin yang berjenis dalam UMNO dan Barisan Nasional, kini Muhyiddin Yassin ialah pemimpin yang ada satu poin baik diharapan Rakyat Malaysia.

Sejak PRU 12, Muhyiddin Yassin berhati-hati, dan pernah langkah disusun terpuji, menyedarkan Abdullah Ahmad Badawi bahawa Abdullah Ahmad Badawi itu tidak berguna lagi.

Namun pada ketika itu juga Lah, salahkan dia sendiri, Mohd Najib Abdul Razak semacam mahu meletakkan dirinya sebagai pemimpin yang tidak berguna. Entah apa masalahnya, namun tidak jelas harapan yang boleh kita raih dari kepemimpinannya.

Muhyiddin Yassin tiada lebih, hanya satu poin sahaja baiknya dan dalam keadaan tertentu, dia boleh dijadikan Perdana Menteri Malaysia Ke-6.

Tiada rotan akar berguna.

Muhyiddin Yassin
www.bloomberg.com
Jadi apa yang Muhyiddin Yassin katakan di P 36 Kuala Terengganu sana?
PAS Sudah Habis Modal
Eh! Eh! Apa tu ekk?

Cakaplah apa bagusnya UMNO dan Barisan Nasional. Banyak sangat kah modal?

Jika sempat ke Johor...

Ini:

dari Blog http://www.pasjohorbahru.com/

Peniaga di Bandaraya Johor Bahru bakal lingkup

Sejak perpindahan Pusat Kastam, Imigresen dan Kuarantin(KIK)Tambak Johor ke Bangunan Sultan Iskandar beberapa minggu yang lalu kini timbullah suara-suara para peniaga yang mahukan pembelaan dari kerajaan bilamana pendapatan perniagaan harian para peniaga merosot dan menjunam sekitar 40 hingga 50 peratus.

Kalau sempat balik Ibu Pejabat UMNO,

Ini:

dari Blog http://pasbangi.blogspot.com/

Isnin, 2009 Januari 05

Gempar: Jiran ibupejabat UMNO dilelong,...next...

KUALA LUMPUR - The Mall yang merupakan perintis dan antara kompleks beli-belah moden terawal di sini bakal
Nak lagi? Cukup modal?

Muhyiddin Yassin, usahlah ikut rentak Abdullah Ahmad Badawi, Mohd Najib Abdul Razak, UMNO dan Barisan Nasional. Diri itu terus buat kebaikan untuk Rakyat dan Negara Malaysia.

Sebab satu poin yang Muhyiddin Yassin ada itu, lebih baik daripada lots of minus points kalangan barisan pemimpin UMNO yang entah kenapa mereka dipilih untuk memenuhi kabinet Pak Lah.

0 comments: