Gelombang Rakyat

BLOW - Asrol KelateKito Lapor Ceramah Husam Musa Plak Disekat..! Malaysiakini

Zizi - Cucu Tok Bebayang Acheh

Wa baca pos terkini BLOW - Mohd Asrol Affandi, kat Blognya...





Web Panas - Hangat Di Malaysia

Dan

Kelate Kito

Perihal Ceramah Husam Musa Disekat...


Husam Musa
pinkturtle2.wordpress.com
Asrol kata...

Baru dapat maklumat dari Pulau Pinang mengkhabarkan bahawa program ceramah bersama Dato' Husam di Sungai Nibong (Rumah Pak Leh) telah dibatalkan. selepas diadakan perbincangan dengan pihak polis, pihak polis bagaimanapun memberi kebenaran untuk mengadakan ceramah didalam rumah dan tanpa menggunakan alat pembesar suara.

Sejak awal lagi pihak polis, SB dan juga FRU telah ditempatkan dikawasan sekitar dengan kekuatan anggota seramai lebih kurang 2 ratus orang, selain itu, 5 buah trak FRU termasuk 1 water canon juga ditempatkan dilokasi. lain-lain ialah 2 buah black maria & 2 buah land rover pihak PDRM.

Jumlah kehadiran mengjangkau 2000 orang dan orang ramai masih tidak putus-putus memasuki kawasan dimana program sepatutnya diadakan.

Sumber asal beritanya dipetik di sini:
--
Posted By Topengperak_Xinwugi® to Perisik Rakyat® at 2/15/2009 11:15:00 PM

Apa plak lepas nii yang bakal disekat..?

Apa nak jadi Negara Malaysia nii deh..??

3 comments:

Anonymous said...

sekatan jalan raya juga menghala ke bandaraya dan arah lapangan terbang, jelas kelihatan ramai fru dan mata-mata gelap dari orang ramai, kalau yg kurang pasti mesti ingatkan ada rusuhan sebab tidak ada pembesar suara menunjukan ada ceramah...

p/s banyak gambar-gambar menarik tapi dollah tak reti nak download, sorry!!

Anonymous said...

4 tahun lagi sebelum PRU 13 dan usaha sekatan sebegini pasti ada dan diperhebatkan untuk melenyapkan serta melemahkan sokongan terhadap PR. Berita-berita buruk terhadap kerajaan PR pula kerap kali ditayangkan di media perdana. Tahniah buat husam, perjuangan tetap perjuangan. Kepada rakyat yang bersama-sama dalam ceramah tersebut, andalah antara mereka yang bersemangat wira.

Gelombang Rakyat said...

Sejuk hati Wa baca komen Anonymous.

Damai seketika bila politik kini memang mengerikan...