Gelombang Rakyat

BLOW - Siapa Menang Perlumbaan Pak Lah & Najib Pemimpin Rakyat Malaysia Tak Konfiden..?

Wa lapar Lah. Tapi, wa mau tanya. Undi tidak konfiden. Pak Lah, sudah diketahui pemimpin yang Rakyat Malaysia tidak konfiden. Ahli sama pemimpin UMNO sendiri tidak konfiden kat Pak Lah. Nampak yang macam konfiden, tapi entah konfiden entahkan tidak kepada kepemimpinan Pak Lah, ialah Pak Lah sendiri.

Tapi, Pak Lah buat lambat jah untuk bersara awai. Macam Lah dia nak kekai sampai 9 Mac 2100.

Tapi, brutal nya.

Kenapa Najib plak macam laju sangat nak kejar kedudukan Pak Lah, pemimpin yang orang lain dah tak konfiden lagi..!

Punyia Lah laju kejarannya, Najib kini sudah mendahului Pak Lah. Semakin hari semakin meningkat jumlah Rakyat Malaysia yang tidak konfiden lagi terhadap Najib.

Meneruskan tradisi ye bang..?

asdasd

sdas

Kedua-duanya, masuk Parlimen nanti, pemimpin Be End pun, kemungkinan tidak konfiden lagi terhadap kepemimpinan mereka berdua.

Husam Musa
lot250.blogspot.com
Bijak sungguh Husam Musa. Dia pun tahu dah...

Kata Husam Musa, bubar Parlimen, buat pilihanraya. Tengok kelemahan pemimpin, kepemimpinan sama gabungan Be End. Bagi kat Rakyat Malaysia buat penentu.

Selain Pak Lah dan Najib, pemimpin dan kepemimpin yang wa nengok semakin tidak kredibel ialah Ong Tee Keat, S Samy Vellu, Koh Tsu Khoon dan lain-lain pemimpin yang seusia tua bangka dan sewaktu dengan mereka.

Cakap tak guna, buat undian. Buat bancian, ye dak?

Apa kata Yeop rakan Blogger saya yang begelor Sheikh Teluk Intan dan Laptopnya. Kulaan sudah sarapan? Wa belum lagi. Bukan tak nak makan, tak ader benda nak makan. Wa sound kulaan Rawang, dia pun lagi terok roper nyer.

Mengenai Saya

Foto Saya
sheikh teluk intan
Anak jati Perak, iaitu Teluk Intan, bandar menara jam condong. Sekolah terakhir di St Anthony School Teluk Intan.Pernah keluar masuk Universiti. Dan bekas eksekutif di sebuah syarikat GLC dalam industri perkhidmatan. Sekarang menjadi orang pencen,kerana terima VSS. Sudah berkahwin dan ada anak.
Lihat profil lengkap saya

Tak ngape, keputusan undian please...

Ahad, 2009 Februari 01

Maaflah Najib, Teman Tak Suka Kamu!!!!

Teman baru merayau blog RPK kat sini. Di bawah tajuk :Should Pak Lah stay on as PM or make way for Najib? terdapat kotak undian seperti berikut:



Sehingga ke tarikh hari dan waktu ini undian telah meningkat melebihi 8,000 undi.

Lebih kurang sama ngan wa punyia finding:












Cucu Cina Acheh

ZiZi,

Cucu Tok Acheh Pedagang Cina

Ahli BLOW - Blogger Wawasan
Dan
PrimaMaya Blogger Network @ Selangor
http://selblognetmy.blogspot.com/

1 comments:

sheikh teluk intan said...

Yeop Zubli,

Apakata kulaan kita kat Rawang tu diangkat jadi PM Malaya. tak peronah lagi orang perak jadi PM. Mike pun boleh jugak. Tapi mike sokong PR. Malamlah sikit. Kulaan kita kat Rawang boleh hidup dalam dua alam, tak ada masalah problem.