Gelombang Rakyat

BLOW - Tepet Den Tak Cayo Lah..! Ahli UMNO Berapo Ribu Sebonar Eiy..?

WACANA MAYA
Wacana Maya

Tepet Tukang Sapu Rakan Blogger den.

Dio kato ado BERITO PONTING. Den pun check...

http://penyapulidi.blogspot.com/2009/02/berita-penting.html

03 Februari 2009

BERITA PENTING!!!

Ingin saya maklumkan ibu pejabat UMNO bersetuju melanjutkan tempoh bayaran yuran keahlian 2008 sehingga 15 Februari 2009 ini. Bagi ahli UMNO berjumlah 3.4 juta diminta membuat pembayaran sebelum tarikh tersebut...

Sambungan kek sini:

http://penyapulidi.blogspot.com/2009/02/berita-penting.html

Cucu Cina Acheh

ZiZi,

Cucu Tok Acheh Pedagang Cina

Ahli BLOW - Blogger Wawasan
Dan
PrimaMaya Blogger Network @ Selangor
http://selblognetmy.blogspot.com


Orait! Den timo lah berito itu.

Tapi, yang den nak sonak poruit tergolak ni, aih, info tahun berapo nii ahli UMNO 3.4 Juta ni?

Dah update ko bolum?

Raso den, ahli UMNO tak sampai 3.4 Juta dor, macam beberapo ribu yo.

Ontah Lah, sesiapo bertanggungjawab, laporkan Lah angko yang sebonar eiy.

Boto dak Tepet..?

Wacha!!!

3 comments:

Isa said...

ZiZi,

itu link ke selblognetmy.blogspot.com kasi tukar la.....

Not valid anymore...... kompius...

ZiZi said...

Orait...

Melayu mudah lupa.

Sebab itu awai-awai iya tak habaq kat wa.

Wa Acheh Cina, wa talak lupa punyia.

Nengok.

Jap lagi tukar...

ZiZi said...

ISA

jangan marah aaa, wa gurau jah.

Sulah tuka.

Thanks for the reminder.