Gelombang Rakyat

BLOW - Usul Bloggawan MSK Sedia Bertanding Pilihanraya Kecil..!

Cucu Cina AchehZiZi,

Cucu Tok Acheh Pedagang Cina

Ahli BLOW - Blogger Wawasan
Prima Maya Bloggers Network @ Selangor Malaysia

Kita sudah sepadu sepakat sebelum ini untuk usul Bloggawan untuk bertanding dan kali ini di Kawasan DUN dan atau Parlimen.

Bloggawan yang dimaksudkan sudah jelas terbukti mempunyai ciri kepemimpinan, dan pemimpin yang dihajati Rakyat Malaysia.

Laporan awal Mohd Asrol Affandi, telah dikemaskini...

Blogger ternama dari Perak Mat Saman Kati bakal diusul sebagai calon Pakatan Rakyat jika pilihanraya kecil di Perak bakal berlaku...

Mat Samat Kati terkenal dengan blog portalnya di PerakExpress/. Beliau adalah sudah lama bergiat di dalam dunia kebajikan dan bekerja di beberapa buah NGO - badan kebajikan.

Mat Saman Kati popular dengan dengan idea KERAJAAN MAYA RAKYAT. Boleh di baca di sini www.scribd.com/doc/8955387/Polifiksyen-Kerajaan-Maya-Rakyat

Mat Saman Kati juga telah berjaya menyatukan blogger-blogger di seluruh Malaysia di bawah payung Bloggers Network Malaysia. Sebelum itu, Mat Saman Kati berjaya satukan para blogger di perak di bawah Bloggers Network Perak.

Radio Blogger yang sedang berkumandang di blog para blogger pro pakatan rakyat adalah hasil dari idea pintar Mat Saman Kati.

Kami yakin, Mat Saman Kati mampu membawa perubahan lebih baik untuk memanfaatkan Rakyat, Negeri, dan Negara...

Sokongan ramai menyusul...

3 comments:

TokBatin X said...

Tok sokong Lebai-Mangkok jadi ahli DUN, ulama' DAP.. Bakal MB PRK yang baru. horeiiiii!!!

Anonymous said...

salam tuan,

sebagai anak kelahiran perak pohon tuan calonkan dan sampaikan pesanan ini kepada pimpinan pas, saya calonkan YAB Nizar sebagai calon MP Bukit gantang.

Harap tolong sampaikan. TK

Anonymous said...

YAB Nizar...kalau Nizar dicalonkan adakan para bloger akan boikot?