Gelombang Rakyat

Blog KahKahKah M N Azman Macam-macam Lawak Ada...

KahKahKah - Gelak dan Ketawa tak dapat dipisahkan, jika dipisahkan murunglah ia...

http://kahkahkah.mnazman.com/

Di Blog KahKahKah, macam-macam ada. Yang saya syok ialah cerita lawak dan gambar lawak, selain dari lirik lagu.

Dari blognya, terkumpul Lah oleh saya, kisah lucu ini.

Begini lawaknya...

...

Hello! Aku dah terpaksa. Nak cepat.

Kaki Keta Sengkek Gila


Kereta aku exhaust rosak. Habis tuu, kena naik Bot nii Laa. Nasib baik ada khidmat telefon awam...

Telefon Awam

Hello! Mesyuarat Bahagian pukul berapa? Nii aku ada bawak Mamat nii, dia kata, dia tawar diri untuk pencalonan jawatan tertinggi...

Super Hero Monkey

Hello! Kalau tengokkan kenderaannya dan kasut dia tak pakai, jangan harap Lah, RM 2 Juta seorang. Dia nii jenis hampeh haprak jugak daa...

Usah risau, aku sendiri ada bawak RM 10 Juta, untuk geng kita. Bos atas bagi. Okay, kau orang semua tunggu aku kat restoren tempat biasa kita pekena.

Restoran Belum Confirm Masak


Hello! Okay, sementara aku nak sampai nii, kau orang tolong tengok periksa Gajah aku, entah apa dimakannya semalam, perot dia meragam tuu. Kau orang tolong periksa sampai ke akar umbi ya...

Tukang Basuh Berak Gajah

Hello! Okay, pukul 4 petang kang aku sampai, kita terus mulakan mesyuarat. Bye...

2 comments:

fadlah said...

uihh....dier masuk dlm gajah punyer tuttt...

Gelombang Rakyat said...

Ya Fadlah,

Dalam itu macam-macam ada...