Gelombang Rakyat

Baik Punya Gambar Dr M Dan Pak Lah Kat TranungKite OnLine

Penulis:

Zubli Zainordin AvatarZubli Zainordin


Merujuk kepada gambar (avatar) di atas...ada juga orang bertanya, apa benda besar yang kau tadah itu Zubli..?

Jawab saya, aku bagi isyarat "Mari..." atau "Come..."

Ooo...


Memang banyak gambar Mahathir Mohamad dan Abdullah Ahmad Badawi di Google Images Search.

Ketika saya post, saya suka letakkan gambar yang berkaitan. Rastom di Halwa Romantis pernah menegur, pos ini gambarnya kena. Maksudnya pos perihal perspektif lama atau cepat pelan peralihan kuasa di antara Abdullah Ahmad Badawi dan Mohd Najib Abdul Razak, gambarnya cocok.

Ada seorang lagi yang komen, katanya cuba tengok berapa banyak gambar Abdullah Ahmad Badawi, yang tajam telunjuknya. Cuba kaji, katanya, sifat pemimpin begini.

Pada masa itu saya tidak kisah sangat. Namun, tadi bila klik TranungKite OnLine, saya tertarik dengan satu gambar yang mengingatkan saya kembali kepada komen tersebut.

Ini dia...

a
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

InsyaAllah, ada masa hal ini bakal dikaji, non-verbal gestures, dan didedahkan di sini kelak...

0 comments: