Gelombang Rakyat

BLOW - Apa Dan Berapa Portfolio Jika MB Nak Pegang..?

Cucu Cina AchehZiZi,

Cucu Tok Acheh Pedagang Cina

Ahli BLOW - Blogger Wawasan
Prima Maya Bloggers Network @ Selangor Malaysia

Sukar bila pemimpin merasakan dia Lah yang paling pandai di negeri atau negara, ketika mana kiri dan kanan di kelilingi para pemimpin yang otak di lutut.

Maka ini Lah jadinya.

Port-folio MB

Perancangan Ekonomi, Kewangan, Keselamatan, Tanah dan Hasil Bumi, Perumahan, Pertanian Agama, Industri, Pelaburan, Pembangunan usahawan, ICT, Pelancongan dan Wanita), Infrastruktur, Kemudahan Awam, Tenaga dan Air, Penerangan, Pembangunan Luar Bandar, Pembasmian Kemiskinan dan Kebajikan, Pelajaran, Pengajian Tinggi, Sains dan Teknologi, Kesenian, Kebudayaan, Belia dan Sukan, PBT, Hal Ehwal Pengguna, Alam Sekitar, Pengangkutan Awam, Hal Ehwal Bukan Islam, dan lain-lain lagi.

Port-folio Lain-Lain Exco

Lain-lain selain di atas.

Wakakah..!

Berkaitan:

Di Blog...
BLOW- Semua Dia Nak Kondoi !!! - Nampak sangat, belum apa-apa sudah tidak mempercayai orang lain bila dia sendiri memonopoli dan mengawal semua potfolio-potfolio penting yang melibatkan ...

Laporan Terkini:
http://www.klpos.com/

2 comments:

sheikh teluk intan said...

Salam Yeop,

Dia bukan saja tak percaya pada orang(sukusakat UMNO), tapi orang UMNO pun tak percaya pada dia. Tengok dia teringat Mendeliar. Teringatkan mendeliar, teringatkan dia. Hancus Melaka kerana Mendeliar. Hancus Perak kerana cucu cicit mendeliar.

Gelombang Rakyat said...

Sheikh Teluk Intan,

Sejarah itu ya..?

Macam nak berulang lagi nampaknya!

Adeh!!!