Gelombang Rakyat

BLOW - Penyokong Siapa Boleh Paksa Penyokong Lain Menyokong Apa Disokongnya..?

Cucu Cina AchehZiZi,

Cucu Tok Acheh Pedagang Cina

Ahli BLOW - Blogger Wawasan
Prima Maya Bloggers Network @ Selangor Malaysia

BLOW sentiasa hormat setiap penyokong. Sokong Lah siapa anda nak sokong. Anda nak sokong Pakatan Rakyat, sokonglah. Anda nak sokong Barisan Nasional, sokong Lah.

Itu hak anda. Itu hak kita masing-masing.

Anda tidak boleh paksa saya. Saya pun tidak paksa anda. Dalam demokrasi jumlah penyokong bakal mengundi dan beri kemenangan pihak yang disokongnya.

Begitu.

Kini saya melihat penyokong kedua-dua pihak, ada yang sampai marah-marahan, carut-carutan di antara satu sama lain. Saya tidak sampai ke peringkat itu.

Itu masing-masing bertanggungjawab di atas apa yang dikatakan.

BLOW setakat ini, tetap sokong Anwar Ibrahim. Anda boleh kutuk dia sepuas hati. Dia ada hak membela diri sendiri. Namun BLOW sokong Anwar Ibrahim, kerana usahanya kini memihak kepada kemenangan Rakyat.

BLOW tidak menyokong Mohd Najib Abdul Razak, kerana di Perak bermulanya, satu manuber yang paling keji setakat ini sejarah politik Malaysia. Usahanya memenangkan dirinya dan mengembalikan hak BN. Tidak nampak usahanya untuk memenangkan Rakyat Malaysia, khususnya di Perak.

Harap jelas pendirian saya, di BLOW setelah pos ini...

0 comments: