Gelombang Rakyat

Blogger Elhakim Mempersoal Kenapa Ada Rakyat Persoal Kepemimpinan Pak Lah Yang Degil Tak Mahu Berhenti

My Photo
Name: Elhakim
Location: Putrajaya, Selangor, Malaysia

Aku tertakhluk di bawah Takdir. Tiada satupun aku berbuat di dunia ini kecuali takdir. Aku bukan di pihak Jabariyah mahupun Muktazilah , jauh sekali syiah apatah lagi el-wahabbiyah. Bukan pula el-Akram mahupun el-tiblagh. Yang aku tahu.... biar Takdir yang mengajar aku segalanya.


Benarlah pandangan Elhakim.

Bahawa, bila Rakyat dan Negara Malaysia sedar, pemimpinnya kurang aqal, dalam istilah Elhakim, bodoh, dua perkara berlaku:

Pemimpin sendiri letak jawatan,

atau

Desakan Rakyat Pemimpin pun letak jawatan.

Ini adalah lebih utama lagi bila pemimpin yang Elhakim kata bodoh itu, mula membahayakan Rakyat dan Negaranya.

Di Malaysia lain pula, pemimpin yang Elhakim kata, bodoh, telah memperbodoh-bodohkan Rakyat Malaysia, sejak 31 Oktober, 2003.

Jadi, soalnya:

Thursday, October 02, 2008

Paklah Strikes Back: Siapa Yang Bodoh Kali Ini? (suatu Persoalan)

Ada ke terdengar Nabil bersuara?

Ya, ada!

0 comments: