Gelombang Rakyat

Harga Minyak - Perbezaan Antara Pemimpin PR & Pemimpin BN



Kelebihan Anwar Ibrahim Dan Para Pemimpin Pakatan Rakyat,
Kekurangan Abdullah Ahmad Badawi Dan Para Pemimpin Barisan Nasional.


http://hanief.blogspot.com/



Zubli Zainordin AvatarZubli Zainordin ialah Blogger pengkhususan Pemimpin Politik di Blog nya A Total Blog, dan Satu Blog Total. Penulis Aktif di TranungKite OnLine ini, juga ialah Penulis Jemputan Dr Sid, di Blog Combined Forces Of Malaysian Bloggers.

Satu daripada beberapa kelebihan Anwar Ibrahim dan para pemimpin Pakatan Rakyat ialah asas kepemimpinan dan perjuangan yang memihak kepada Rakyat Malaysia. Usaha mereka ialah supaya Rakyat maju dan Negara Malaysia makmor.

Hari Ini Membentuk Kerajaan Pakatan Rakyat, Esok Harga Minyak Turun!

Satu daripada beberapa kekurangan Abdullah Ahmad Badawi dan para pemimpin Barisan Nasional ialah tidak faham, tidak mampu, dan tidak mahu menurunkan harga minyak petrol dan diesel setepatnya.

Selepas PRU 12, semakin ramai di kalangan Rakyat Malaysia yang mahukan perubahan kepemimpinan dan peralihan kuasa supaya dibentuk kerajaan baru Malaysia.

PRU 13 semakin dekat.

Sedangkan Pakatan Rakyat terus maju, Barisan Nasional semakin mundur.

Kini, kemenangan ialah kemenangan Rakyat Malaysia yang masih dalam kehidupan terbeban, sengsara, dan derita.

Lapar dan dahaga ini bakal diterjemahkan untuk mencapai kejayaan pemimpin sebenar dan kerajaan sebenar demi Rakyat dan Negara Malaysia.

Berkaitan:

http://atotalblog.wordpress.com/2008/09/10/oil-price-increase-in-malaysia-was-unnecessary-its-pak-lah-and-bn-govt-worst-decision/

Jika tidak, cari dreber cam gini, pedal minyak tak ditekan pasal tak sampai...

http://www.funnyhub.com/

0 comments: