Gelombang Rakyat

Kewangan Malaysia - Pak Lah Najib Dan Para Pemimpin BN Tidak Tahu & Tidak Mampu

Ada yang menyatakan sehubungan dengan memberi gambaran kewangan Malaysia, pemimpin seperti Abdullah Ahmad Badawi, Mohd Najib Abdul Razak, Nor Mohamed Yakcop, dan lain-lain lagi menipu.

Ada yang berkata mereka masing-masing bukan menipu, namun membuat kenyataan politik yang tidak menyebabkan akibat yang lebih buruk.

Namun, sehubungan Kewangan Malaysia, semakin jelas Abdullah Ahmad Badawi, Mohd Najib Abdul Razak, dan Nor Mohamed Yakcop, sama ada tidak tahu gambaran sebenarnya, atau tidak mampu menanganinya.

Molek sekali mereka bertiga bersara awal. Masing-masing sudah tidak layak menerajui negara, khususnya ekonomi negara.

Abdullah Ahmad Badawi, mantan Menteri Kewangan I Malaysia; Mohd Najib Abdul Razak, Menteri Kewangan I Malaysia, dan Nor Mohamed Yakcop Menteri Kewangan II Malaysia.

Abdullah Ahmad Badawi
www.tranungkite.net
Mohd Najib Abdul Razak
omong.files.wordpress.com

Nor Mohamed Yakcop
powerpresent.blogspot.com

Sementara mereka dan pemimpin lain juga berada dalam khayalan, mimpi, dan lena, pengkaji dan ahli strategi mengingatkan kita Rakyat Malaysia supaya bersiap sedia.

Gambaran ekonomi Malaysia tidak seindah yang digambarkan Abdullah Ahmad Badawi, Mohd Najib Abdul Razak, Nor Mohamed Yackop, atau lain-lain pemimpin kerajaan Barisan Nasional.

Selanjutnya:

Dr M's ex-aide: PM 'lied' about financial outlook
S Pathmawathy | Nov 28, 08 5:49pm
Prime Minister Abdullah Ahmad Badawi has been accused of lying about the 2009 financial outlook for the country and Malaysians are warned to brace for the worst.
Prove him wrong, win RM5k
Exporters will be in tears
Sementara itu sudah ada yang menyebut perihal pengangguran dan peningkatan jenayah di Malaysia.

1 comments:

Anonymous said...

aikk..menteri kewangan 1 & 2 kata semua okey..mantan menteri kewangan pun kata tak ada apa yang nak bimbang...ooo patut laa ada bahagian-bahagian yang minta sampai RM 2 juta untuk pencalunan sebagai presiden umno,ekonomi kita teruk rupanya...!!