BLOW - Pakar Komunikasi Lihat Trend Media Baru & Menang Kalah Pilihanraya..!
0 Comments
»
Dr Baharuddin Aziz mpi.com.my |
Zubli Zainordin
Kami berdua nampak total view sesuatu pilihanraya.
Saya hanya perlukan conventional wisdom. Mudah sahaja, common sense.
Dr Baharuddin Aziz mendasari pandangannya dengan research.
Kami sedang perhatikan, pada pilihanraya 1999, apakah teknologi media ketika itu. Kemudian perkembangan di pilihanraya 2004. Seterusnya kecanggihan teknologi media di pilihanraya 2008. Trend penggunaan dan pilihan pengundi berkaitan dengan kalah menang pilihanraya.
Maka pada PRU 13, kita boleh peta teknologi media terkini, dan pengguna yang mencari kepuasan maklumat dari media baru ini. Pengaruh yang disalurkan membolehkan kemungkinan kemenangan di pilihanraya.
Ramai pemimpin belum sedar.
InsyaAllah kami kongsikan lagi maklumat berdasarkan wisdom dan research...