Gelombang Rakyat

P 36 Kuala Terengganu - 70 % Dah Keluar Mengundi Penarik Beca Lapor Angka Pondok Panas PAS Lebih Tinggi..!

Khabarnya 70 peratus telah keluar mengundi. Menjelang hujan jika lagi 20 peratus tambahan keluar mengundi, kira SPR berjaya. Tapi, jika lagi 45 peratus lagi pun keluar mengundi jugak selepas 70 peratus itu, maka memang ada pengundi dari Jalan Pusara turut mengundi sama. Warisan 1900 dulu, bangkit!

Wahkahkah!

Saturday, January 17, 2009

GIAN MENGUNDI DI P36 KUALA TERENGGANU?

http://nobisha.blogspot.com/2009/01/gian-mengundi-di-p36-kuala-terengganu.html

Jika menurut kata Nobisha, orang Ganu doh gian mengundi, 70 peratus, memang petanda baik.

Namun baca anggaran angka Blog Penarik Beca...

Kira-kira 60 peratus di pondok panas PAS

Beberapa sahabat yang saya tanya kesemuanya menyatakan jumlah pengundi yang datang menyemak nama mereka dalam senarai pengundi yang disediakan di pondok panas PAS lebih banyak dari...

Sambungan di sini:

http://penarikbeca.blogspot.com/2009/01/kira-kira-60-peratus-di-pondok-panas.html
Khabarnya ada wajah seperti ini...


Siap sedia untuk ini...

» AHMAD SAID

"You baik sama saya, saya baik sama you. You tak baik sama saya, saya sepuluh kali tak baik sama you..."

Apa pun yang syok si dia ini...blah and enjoy ke?
Dunia Ana Yang Punya!
240 x 320 - 23k - jpg
sanggahtoksago.blogspot.com

0 comments: