Gelombang Rakyat

BLOW - Demo Ya - Demokrasi Demekasi Demonstrasi..?

Cucu Cina AchehZiZi,

Cucu Tok Acheh Pedagang Cina

Ahli BLOW - Blogger Wawasan
Prima Maya Bloggers Network @ Selangor Malaysia

Letih..!

Pos relaks jap ye..?



Image

http://pru12.pas.org.my/




http://pekanawah.files.wordpress.com/2008/03/a8f0c9e769ad778656f31d8ed13fdeae.gif



























Adeh!

5 comments:

kluangman said...

Orang Melayu Perak terutama penyokong PAS dan PKR buat latihan perarakan Taipusam di persekitaran Masjid Kuala Kangsar agaknya.

Adeh...

ZiZi said...

Luahan...

Gitulah Kluangman.

Adeh!

paloi bin mulau said...

kluangman,

teman nak tanya ni? esok2 sidang dun perak nak mula mcm mana le kan? depa cakap sultan tak boleh pecat speaker.
undi tak percaya je boleh jatuhkan speaker.

mcm mana ye kalau speaker tolak usul amno mau pecat dia.. muahahaha

p/s: jgn culik speaker dun perak ye. sian dia nak ngantor anak sekolah nanti pun tak boleh nanti.

kluangman said...

Depa dah pi mengadap dah - tapi demetakasi.

ZiZi said...

Mengkekeh gelak, tak jadi nak tidor!

Kluangman,

demetakasi ke?