Gelombang Rakyat

BLOW - Tawar-Menawar ADUN PR Perak - Tuduhan & Sangkalan..! Malaysiakini

Malaysian Minister of Defense, Najib Razak, pi...Image via Wikipedia

Terdahulu pos di BLOW

BLOW - ADUN PR Dakwa Ditawar RM 20 Juta Keluar Parti..! ADUN Dah Keluar..? Malaysiakini



Telah diketahui informasi ini:

Malaysiakini melaporkan:
  • Adun Pakatan dakwa ditawar RM20 juta keluar parti
    Feb 25, 09 3:31pm
  • abdul yunus jamahariDua Adun Pakatan Rakyat di PErak mendakwa menerima pelbagai tawaran daripada beberapa ejen yang mendakwa mewakili timbalan perdana menteri yang juga pengerusi Umno Perak, Datuk Seri Najib Tun Razak dengan seorang daripada ejen itu ialah wartawan akhbar berbahasa Cina tempatan.LAGI
  • Jadi Adun bebas atau sertai BN
    Tawar jawatan exco negeri

    Lagi di sini:

    http://www.malaysiakini.com/
Terdahulu:

perak pkr pc fauzi muda pc statutory declaration 010209 02Sebelum ini, Ketua Parti Keadilan Rakyat (PKR) Bahagian Ipoh Barat, Fauzi Muda, dalam akuan bersumpahnya, mendakwa kononnya Najib menawarkan RM50 juta kepada mana-mana Adun daripada Pakatan Rakyat di Perak supaya menyertai BN. Fauzi dilaporkan mendakwa, Najib yang juga timbalan presiden Umno telah mencuba tahun lalu untuk memujuknya supaya melobi dua Adun Pakatan di Perak supaya melompat parti.

Dari Malaysiakini:
  • Najib: Terpulang pada SPRM untuk siasat
    Muda Mohd Noor | Feb 26, 09 10:45am
  • najib tun razak 040808Datuk Seri Najib Tun Razak berkata terpulang kepada SPRM untuk menyiasat dakwaan dua Adun Pakatan Rakyat Perak yang mendakwa ditawarkan imbuhan oleh ejen yang mendakwa mewakili timbalan perdana menteri itu supaya menjadi wakil rakyat bebas atau menyertai Barisan Nasional (BN).LAGI
  • Ulas dakwaan Adun Pakatan
    Najib kata mengarut...
Sangkalan Mohd Najib Abdul Razak:

Najib: Terpulang pada SPRM untuk siasat
Muda Mohd Noor | Feb 26, 09 10:45am

Datuk Seri Najib Tun Razak berkata terpulang kepada Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) untuk menyiasat dakwaan dua Ahli Dewan Undangan Negeri (Adun) Pakatan Rakyat Perak yang mendakwa mereka ditawarkan imbuhan oleh ejen yang mendakwa mewakili timbalan perdana menteri itu supaya menjadi wakil rakyat bebas atau menyertai Barisan Nasional (BN).

"Siapa yang membuat laporan palsu, dia akan didakwa," katanya ketika ditemui selepas merasmikan mesyuarat MenteriKumpulan Lapan Negara Islam Membangun (D8) Mengenai Jaminan Makanan di ibunegara pagi ini.

najib deneis allegations of buying state assembly person 260209 01 http://www.malaysiakini.com/news/99095


Kemungkinankah kita menyaksikan Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia - SPRM menyiasat pengadu, dan barangakli didakwa?

Kenyataan Mohd Najib Abdul Razak diterimapakai dan tiada perlu disiasat?

Selepas ini, siapa yang akan mengadu?

Malas..!

Sesi Rehatkan Minda Anda...[klik untuk lihat..]

pasai aku

My Photo
zul mamak png
telah di lahirkan di sebuah planet yang bernama bumi, di sebuah negara yang telah diberi nama Malaysia setelah di tukar dari Tanah Melayu dan negeri yang kaya dengan buah pala tetapi Pinang yang dapat nama
View my complete profile Petikan:

Thursday, February 26, 2009

Laporan kepada SPRM : ugutan Najib tidak masuk akal -malaysiakini

...Kami mempersoalkan kenyataan Najib yang berbaur ugutan kepada dua ADUN Pakatan rakyat iaitu YB. abdul Yunus Jamahri(Kuala Kurau) dan YB. Khesvinder Singh (Malim Nawar).

Kerajaan Negeri Perak Pakatan Rakyat telah dirampas haknya, konspirasi inilah sedang kami dedahkan. Mustahil segalanya terjadi dengan sendiri tanpa ada pihak yang merancangnya.

Usaha kami adalah untuk mempertahankan hak dan maruah oleh pihak perampas kuasa itu. Siapa makan lada dialah yang rasa pedasnya.
Ugutan Najib memang tidak masuk akal...

http://zulmamakpng.blogspot.com/


Reblog this post [with Zemanta]

0 comments: