Gelombang Rakyat

Versi Bantai Kat TranungKite OnLine - Pak Lah Umum Gostan..!

Penulis:

Zubli Zainordin AvatarZubli Zainordin


I pos kat Forum TranungKite OnLine,

Tuesday, October 7, 2008

Lawak Mesyuarat BN - Pengerusi Ucap Selamat Tinggal..!



Entah Lah!

Macam mana agaknya mesyuarat para pemimpin tertinggi Barisan Nasional ya?

Agaknya begini kot...

Wah ada respons Lah...

Ini versinya:

Posted: by: Bantai
Kolonel
Kolonel


Joined: Apr 27, 2007
Posts: 10725

Tue Oct 07, 2008 7:20 pm Post subject:
Reply with quote

versi aku

Sketsa mesyuarat BN esok

Dipengerusikan oleh Paklah,
Najib wakil Umno

Paklah: Datok2 semua, kita semorat ari ni nak bagi tau yang saya akan membuat pengumuman untuk..."

MIC: Sayya menyokong tuan pengurusi

MCA: Lu sokong apa daei, itu penelusi bulum cakap apa2 maaa...

MIC: Ayooo, sayya inggat dia sudaa cakap ituu

Najib: Tunggu duluu. Dengar apa pengerus cakap.

MIC: Sayya mendengar sekarang

Paklah: Datok2 semua, saya dengan ini mengumumkan saya akan mempertahankan....

MIC: Ayyoo, ingat tadi sudah mau berenti. Apa2 kedaaaan pun sayya amat menyokong.

MCA: Kita kasi can lah, apa lu mau gado2

Najib: (dalam hati). Pulak! Ingat tadi aku la pulak dok kursi tu, nampak gaya lambat laa rossss...

Paklah: Dengar dulu lah, saya belum habis bercakap. Saya akan mempertahankan kedudukan saya sehingga negara kita selamat, aman dan makmur. Kerana itu janji saya yang belum ditunaikan. Saya orang Islam, mau tunai semua janji dulu, baru saya boleh bersara. Datuk Sri Najib sudah bersetuju dengan saya.

Najib: (Angguk2 sambil tersengih, dlm hati: Bila pula aku kata setuju? Orang tua ni buat hal lagi)



korang sambung laa

hahahaaa


Hebat Lah, forumer kat TranungKite OnLine.

Hahahahahaha...

Rasanya negara aman selamat dan makmor itu, 1 Jun 2100 le jawabnya baru Pak Lah bersara...

InsyaAllah, bersambung lagi hendaknya kelak...

0 comments: